5. 1. 2014

YOUR LIFE IN BOOKS TAG (video)

Dobré ráno, dobrý den, dobrý večer!
Se začátkem nového roku jsem se rozhodla točit videa. Já je teda točila i dříve, ale pak se mi to prostě nelíbilo a vždy jsem to smazala. Teď jsem se ale odhodlala to sem hodit.
No, nejsem v tomhle moc dobrá. A ani nejsem vlastníkem žádné kamery, takže je to točené mobilem který, jak uvidíte, mě pořád automaticky zaostřuje a chvílemi dělá pozadí světlejší než ve skutečnosti je a chvílemi tmavší. Možná za to může i fakt, že jsem měla zapnuté umělé světlo, protože v zimě je prostě ve tři hodiny odpoledne už tma. Taky neumím moc dobře stříhat video a v jedné části jsem říkala dost nesmysly, takže to je hodně sestříhané. Zkrátka nic epes grádes nečekejte. A možná budete mile překvapeni.
Ale snažila jsem se. A dělám to pro vás! Protože vím, že je snazší sledovat video, než číst článek.
Jinak tohle video je tag, protože mě nic kreativnějšího nenapadlo a nějak jsem začít musela. Říká se, že nejtěžší je udělat první video. No, já první video udělala, takže to nejhorší mám snad za sebou.
A pokud vám přijdu trochu nesmělá, je to možné. Jsem nervózní, když na mě kouká tolik lidí :D

PS: Konec dobrý, všechno dobré.


8 komentářů:

  1. Ty-jseš-skvělá!! :D :)

    Vážně, hrozně milá, sympatická, máš příjemný hlas a ten konec, málem jsem vyprskla čaj smíchy. :D Prosím, víc takových videí se spontánními scénami! :3 Tím nechci znehodnocovat celý obsah nebo tak, celé video je nadmíru dobré (až se za ty svoje hrůzy stydím) ale mám prostě hrozně-moc-ráda-zábavná-videa, protože sama je neumím dělat! :D

    Přiznám se, znám tak asi dvě, nebo tři knížky a čtvrtej díl Harryho Pottera taky moc nemusím. Teda.. ne, že bych ho četla, ale ten film mě nějak nevzal za srdce… :D

    PS: Jsme fakt ráda, že jsem na tvůj blog narazila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, děkuju! :) Moc si mě potěšila. S tím koncem to byl vlastně nápad mého přítele, když to viděl, co jsem dělala za kraviny, tak ho to hrozně pobavilo a řekl, že to musím dát do videa, protože o tohle svoje čtenáře nemůžu připravit. I když si zas tak vtipná nepřijdu, ale tak nechala jsem se ukecat :D

      Vymazat
  2. Úža video! Toč víc! Strašně mě baví na tebe koukat (jé, to zní debilně :D :D :D)!
    A jinak z těch tvých knížek znám jenom pár (shame on me!) a Jsem zlomená je bezva, i když mě tam nehorázně štvala Juliette :D. A jsem asi divná, ale já mám čtyřku Harryho Pottera moc ráda. I když je pravda, že některý díly, byly asi lepší...Teď nad tím budu přemýšlet dva dny :D.
    Ty scény na konci jsou dokonalý :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, ty víš, jak udělat radost :)
      Tak já se budu snažit točit no, abys měla na co koukat :D
      Příští video chystám zas na víkend, protože bohužel přes týden nemám čas kvůli práci.
      Jinak to muselo být poměrně těžké, číst Jsem zlomená, když tě štvala hlavní hrdinka, ne? :) Mně občas vadilo, jak fňuká a váhá nad Aaronem. Ale kdyby se na něj hned vrhla, tak by to pak nebyla taková zábava :D

      Vymazat
  3. Skvělé, všech 6 minut je fascinujících. Kruh ohně neznám. Tleskáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Až si to přečtu, tak o tom možná něco napíšu :)

      Vymazat
  4. Moc povedené video! Tento tag mě zaujal a možná ho také zpracuji ( ale asi jen formou článku - na videa si zatím netroufám :D)
    Jen tak dál, už se těším na tvá další videa =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Určitě ho také udělej, ráda si ho přečtu. A až se osmělíš, tak se ráda podívám i na videa :P

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře. Za ty nemilé trochu méně.
Pokud zanecháte adresu svého blogu, určitě se přijdu podívat.